Alla inlägg under augusti 2014

Elf

Av Erika Persson - 14 augusti 2014 15:55

Hej bloggen nu är jag i Båstad ockej jag kom igår men idag så va vi lite på på stan och då såg vi en Svea affär men den va stängd, synd. Men lite längre fram på gatan va det en skönhetsaffär typ och då såg jag i fönstret att dem hade elf saker för bara 45 kr så jag bara " amen där jag bor kostar det typ 79 kr för en sak" så jag köpte ett bronzer kit och puder

Av Erika Persson - 12 augusti 2014 13:02

Hej bloggen nu sitter jag nerbäddad i min säng med filt och många kuddar, det kan inte bli mysigare:) imon ska jag till Båstad på träningsläger med simningen, det ska bli as kul... Så jag skriver en liten packningslista nu.
Jag åker imon och kommer hem på fredag så det är inte så länge. Vad ska ni göra resten av veckan????

Random bild bara

Av Erika Persson - 6 augusti 2014 20:47

Hejsan. Idag är jag i vår stuga, super kul. Vi har seriöst badat i 6 timmar, okej jag har åkt lite i båten också!!! Men imon ska jag upp halv 6, i vanliga fall går jag upp tio eller elva, hur ska detta gå!?!?!? Vi ses hejdå

Av Erika Persson - 5 augusti 2014 14:12

Hej... Om exakt två veckor ska jag börja sjuan. Det känns inte alls bra för asså det känns bra att va liten, haha. Men asså två veckor är en minut typ det är så kort tid:( nästa vecka ska jag åka till Båstad på ett litet läger med simningen, jag har bytat klubb och innan i den andra simklubben va vi också i Båstad och bodde på SAMMA vandrarhem som vi ska bo på nu, konstigt... Det är ju ganska tråkigt eftersom asså det är rätt långt iväg och bo på samma vandrarhem, jag tyckte inte ens det va fint vandrarhem... Hoppas det blir kul iaf. Så ses vi hejdå

[Bild]

Av Erika Persson - 2 augusti 2014 13:50

Hej igen bloggen, nu ska jag skriva lite om mig själv och så satt ni får läsa vidare... Jag heter Erika och är 12 snart 13 år som simmar och jag hade tänkt börja rida lite nu till hösten på min häst där hemma som heter Ask.
Jag fyller år på julafton, kul, NOT? aja... Ehm, jag har två syskon och de ena är just nu på språkresa i USA som ska börja flyga hem imon... Jag vet inte vad ni vill veta men vem vet ni kanske har samma intresse som mig och känner för att läsa min blogg ibland, hoppas det, vi ses kanske hejdå??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards