Alla inlägg under september 2014

Av Erika Persson - 30 september 2014 12:45

Hej bloggen!
Just nu är jag i skolan och har rast för vi har precis ätit..sitter i en soffa med min bästa kompis Alice??????
Förresten om ni har några önske inlägg så kan ni skriva i kommentarerna så fixar jag det!?
Nu måste jag in på lektion!
Ses snart???

????

Av Erika Persson - 17 september 2014 15:11

Hej bloggen det va längesen jag la upp något inlägg, därför är det dags att göra det men vad ska jag skriva,det har jag ingen aning om men vi kör såhär...jag har börjat sjuan mycket läxor och prov, vi hade ett fysik prov igår det kändes att det gick bra men det har vi inte fått reda på än men vi hoppas på att jag får A nä jag skoja men kanske C får vi hoppas på... Vi sluta tidigt idag, skönt, jag ska iväg om en timme och träna, inte skönt, sen ska jag hem och äta och kanske jag hinner plugga lite engelska glosor,franska glosor, historia läxa, bokcirkel läxa, omg vad mycket till imon. Lite outfit bild på hur jag såg ut i skolan idag:) hejdå.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards