Alla inlägg under december 2014

Av Erika Persson - 29 december 2014 12:04

Hejsan igår var jag på långpromenad med min lilla hund när jag menar långpromenad menar jag till vår brevlåda som ligger 200 meter från vårt hus, hahahahahahahahahahahaha:)

Av Erika Persson - 29 december 2014 12:02

Hejsan jag vet att jag inte bloggar så mycket längre men nu ska jag försöka göra ca. 5 inlägg om dagen men iaf i detta inlägget hade jag tänkt prata om fit me, fit me hör ju till maybelline och jag har testat alla produkter ifrån fit me och dom är jätte bra det är heltäckande produkter som finns i alla hudfärger och alla olika bas produkter. Jag tycker själv att deras foundation är bäst jag har i nummer 115 som passar perfekt nu till vintern och den är jätte bra den täcker röda ställen i ansiktet perfekt och så Vidare, köp dem det är värt det!!!

Av Erika Persson - 28 december 2014 13:11

Hejsan nu håller jag på att filma en video till yt as roligt så ni får vara aktiva i kväll

Av Erika Persson - 26 december 2014 20:55

Hejsan sorry för dålig uppdatering men det har varit mycket nu den senaste månaden eller i november också eftersom min morfar har gått bort men aja hoppas ni förstår nu taggar vi till ett gott nytt år<3

Av Erika Persson - 25 december 2014 10:06

Hejsan hoppas ni har haft en super duper bra jul för det har jag haft, jag har fått massa julklappar och det va jätte mysigt. Just nu har jag tagit en paus från allt som måste plockas undan (mina julklappar) men jag för väll fortsätta, gott nytt år<3

Jag fick tex en selfie pinne

Bild tagen med selfiepinnen

Av Erika Persson - 10 december 2014 09:15

Hejsan jag har franska astråkigt men vi kollar på fil
Satte det är ändå rätt chill:) hejdå

Av Erika Persson - 8 december 2014 12:19

Hejsan nu är vi gangsters i skolan hihi vi ska ha idrott yolo okej vad ska jag skriva?!? Haha ses

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards