Alla inlägg den 5 november 2014

Av Erika Persson - 5 november 2014 18:39

Hej hej nu är jag ensam hemma, läskigt. Haha men jag ska filma lite och så satt vi ses lite senare
:)

Av Erika Persson - 5 november 2014 15:28

Tja tja bloggen nu är skolan äntligen över, så skönt men jag har skrivit lite på min uppsats (2,5 sidor) och nästa gång får jag skriva lite till men imon har vi franska prov, skit svårt och på fredag måste vi skriva klart uppsatsen så det är rätt så körigt denna veckan men snart ska jag och träna så vi ses, hejdå:)

Av Erika Persson - 5 november 2014 08:39

Hej bloggen nu är jag på NO lektion och det är skittråkigt För vi kollar bara på film:( men efter det har vi världens tråkigaste ämne, franska. Det år skittråkigt men jag måste ändå koncentrera mig för vi har prov imon:) hejdå

[Bild]

Av Erika Persson - 5 november 2014 08:05

Hej bloggen nu är det onsdag och halva veckan har snart gått det är skitkul men idag som sagt ska vi skriva uppsats och det kommer bli svårt men kul ändå:) nu sitter jag på bussen påväg till skolan... Men hoppas det är bra med er så ses vi hejdå:)

Ovido - Quiz & Flashcards