Alla inlägg den 14 november 2014

Av Erika Persson - 14 november 2014 19:54

Hejsan asså nu hade jag tänkt berätta denna fina historien om min mattelärare. Han är dum i huvudet asså bokstavligt talat, i förrgår kom han med ett oförberett prov och samma sak idag fast med andra uppgifter då men två OFÖRBEREDDA prov på EN vecka är ju helt sjukt men vi ska ha ett prov som vi vet att vi ska ha nästa vecka asså a jag blir så förbannad på han och asså idag stod han också och sa att han skulle sänka ALLA med något/några betyg och om han sänker mig kommer alltså jag få F i slutbetyg, det känns inte riktigt bra.... Hoppas ni förstår att han är knäpp, hejdå

Av Erika Persson - 14 november 2014 19:47

Hejsan hejsan idag hade jag faktist tänkt skriva lite på bloggen, asså jag ber så hemskt mycket om ursäkt men ni kanske förstår om ni läser det förra inlägget men iaf idag har det varit så drygt i skolan asså det tog as långt tid det va liksom as drygt haha kan inte förklara så bra:)

Ovido - Quiz & Flashcards