Alla inlägg under november 2014

Av Erika Persson - 10 november 2014 08:14

Nu är jag i skolan, vi ska ha engelska kul men asså vet inte vad jag ska skriva och så men aa vi går snart in, hejdå

Av Erika Persson - 9 november 2014 13:06

Haha tjena bloggen asså mina ord är så fina asså jag skriver god middag haha aja. Nu sitter jag i bilen påväg till min morfar min syrra kom med världens godaste tårta det va jättegott sen åkte hon till jobbet för hon ska jobba kväll, hihi. Jomen vi ses, hejdå

Av Erika Persson - 8 november 2014 19:32

Tjena trötta bloggen, jag har precis kommit hem från tävlingen och det va jätte jobbigt, skönt att ha det överstökat, hehe. Men imon är det farsdag, vad ska ni ge er lilla father?

Av Erika Persson - 8 november 2014 06:49

Hejsan idag ska jag och tävla, jag ska åka och 5 min så det är lite stressigt men vi ses ikväll eller senare på dan, hejdå.

Av Erika Persson - 7 november 2014 07:55

Hejsan bloggen spm ni såg vaknade jag väldigt tidigt idag (har ingen aning varför) men nu sitter jag i bussen och det är fredag jippi men på morgonen har vi klassråd och sen bild och så men vi hörs, hejdå

Av Erika Persson - 7 november 2014 03:36

Nej men tjena bloggen nu ör jag pigg och vaken, klockan ör dock halv fyra på morgonen ver inte hur jag kan ha vaknat så tidigt och blivit pigg. Förlåt för dålig uppdatering på bloggen igår det var ganska stressigt och så i skolan:) men vi ses antagligen när jag sitter i bussen, hejdå

Av Erika Persson - 6 november 2014 07:57

Hejsan bloggen Nu är jag i bussen astråkigt ehm jag är påväg till skolan, vi ska på en annan skola för vi ska ha slöjd, det är kul men efter det ska vi ha franska prov hahaha men hejdå

Av Erika Persson - 5 november 2014 18:39

Hej hej nu är jag ensam hemma, läskigt. Haha men jag ska filma lite och så satt vi ses lite senare
:)

Ovido - Quiz & Flashcards